Tapaleuk

Atoran Ana Kici

Dong pung atoran su bagitu. Ama Tobo dudu ko lia dong ni, akui sa. Ko ini anak kici sa ju beken atoran na. Sonde ada yang melawan.

Atoran Ana Kici
GRAFIS POS KUPANG/TYA MEOK
ilustrasi 

POS-KUPANG.COM - Ama Tobo su dudu manis mau nonton berita politik di tivi. Kopi satu mok deng siri pinang su taro di atas meja. Baitua tau kanapa ko su suka deng politik lai.

Ma andia, balom sampe barita politik, ini anak dong su barampas remot. Ada yang bilang dia su cop dari pagi. Jadi mau nonton berita apa mus iko dia pung mau. Kalau dia bilang felem boneka, harus iko na.

Baca: Isu Legalisasi Miras, Begini Tanggapan Walikota Kupang

Baca: Bagaimana Cara Pasanganmu Mengelola Keuangan, Intip Zodiaknya dan Temukan Jawabannya

Baca: Drakor Terbaru Boyfriend Akan Segera Tayang November 2018, Penasaran? Catat Tanggal Penyangannya

Dong pung atoran su bagitu. Ama Tobo dudu ko lia dong ni, akui sa. Ko ini anak kici sa ju beken atoran na. Sonde ada yang melawan. Biar yang paling kici yang pegang remot, yang besar dong dudu ko iko sa. Ko dia su cop daluan na.

Ama Tobo lia hanya tanganga sa. "Mus sesekali itu orang politik dong balajar dari ini anak kici dong. Yang kici su menang, yang besar dong biar saki hati ju mus iko na. Tau dong pi balajar ini atoran dari mana."

Ama Tobo mau kastau sang Ina Feok ko datang liat. Te Ina Feok kadang ju iko gila na. Biar ini ana dong su cop daluan, ma kalo dia pung sinetron su mulai, dia sonde pake cop cop lai. Sonde iko, siap kana toki. Ini ana dong sonde bisa omong banyak na.

"Kitong orang tua mus akui anak-anak dong. Kadang-kadang dong pung beken ni, lebe dari orang besar na." (Sipri Seko)

* Tapaleuk adalah rubrik khas Pos Kupang edisi cetak yang hadir sejak awal terbit tahun 1992. Isinya secuil esai ringan mengenai aneka fenomena sosial yang dikemas dalam bahasa Kupang

* Rubrik tapaleuk Pos Kupang hadir setiap hari Senin sampai Sabtu ditulis para wartawan Pos Kupang

Penulis: Sipri Seko
Editor: Putra
Ikuti kami di
KOMENTAR

BERITA TERKINI

berita POPULER

© 2018 TRIBUNnews.com Network,a subsidiary of KG Media.
All Right Reserved